torsdag 6 oktober 2011

Gekås

Hejsan!
Blir bara en kort uppdatering idag, huvudet är inte helt okej efter långkörning med bil i ett jobbigt regnväder.

Gårdagen bjöd inte på något speciellt i matväg...riktigt dålig dag faktiskt.

Idag har jag ju tillbringat dagen i Ullared på varuhuset med de välkända gulakassarna. Denna gång var det mer folk än vad det varit de senaste gångerna jag varit där. Fram till lunch var det dock lugnt och skönt. Vi valde att äta i deras egen restaurang idag, skönt att inte behöva gå ut i höstrusket. Helstekt kotlettrad, pommes, bearnaise och grönsaker smakade fint. Enligt uppgift gjorde även laxen det!

Och vad gäller shoppingen så hittades det en heldel som vanligt. Jag var ute efter koftor i alla de material och kom hem med 7st så nu har jag så jag klarar mig ett tag :)
Hittade även några julklappar och födelsedagspresenter...toppen!
Gokväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar